Statuten en Reglementen

Hieronder staan enkele regels omtrent het lidmaatschap van tafeltennis vereniging Twekkelerveld. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de secretaris.

Secretaris & Leden administratie:
Andre Huisman
06-29203342
huisman.a@home.nl

Lid worden

Klik hier om het inschrijfformulier de te downloaden. Deze kunt u vervolgens mailen naar de secretaris of het hem persoonlijk afgeven. Ook voor vragen omtrent het lidmaatschap kunt u bij de secretaris terecht.

Inschrijfformulier-2016-TTV-Tw-veld

Klik hier voor de voorwaarden

Voorwaarden bij lidmaatschap

Lidmaatschap en contributie

Afhankelijk van uw lidmaatschap betaald u een bepaald bedrag. Hieronder een lijst met lidmaatschappen en de kosten.

SoortUitlegKostenFrequentie
Competitie spelend juniorenlidTot en met 17 jaar.€10,00per maand
Competitie spelend seniorenlid€11,00per maand
BasislidAls basislid bent te allen tijde welkom in de kantine en mag u deelnemen aan alle activiteiten.€42,50per jaar
Dart competitieOm dartcompetitie te kunnen spelen moet u ook lid zijn. Dit bedrag komt dus bovenop de kosten voor het lidmaatschap van de vereniging.€30,00per seizoen (jaar)
Inschrijfgeld€11,50eenmalig

Banknummer:

ING > NL26INGB0004373767
SNS >  NL43SNSB0911586954

Om problemen te voorkomen moet de contributie tenminste drie maanden vooruit worden betaald.

Overige reglementen

• De contributie kan alleen worden uitgevoerd via automatische Bank/giro overschrijvingen
  • Opzeggen van het lidmaatschap:
    • De opzeg termijn is drie maanden.
    • Kan alleen schriftelijk via de secretaris.
    • Tussentijdse opzegging tijdens de competitie (in uitzonderingsgevallen) kan met toestemming van het bestuur.
    • Voor meer informatie neem contact op met de secretaris.
  • De hoogte van de contributie wordt jaarlijks vastgesteld tijdens de jaarlijks terugkerende Algemene Leden Vergadering